Tuesday 16 August 2011

BADAI LUKA

hanya allah yang tahu..akui..aku jatuh cinta dgn sesorg tapi makin aku pupuk rasa tu makin byk cerita yang aku tahu..myb aku silap m'tafsir rasa..dia byk yang istimewa..aku rasa aku juga istimewa dlm matanya..tapi..
"En buncit..saya mmg dh jatuh cinta dgn awk bila kita makin kerap msg,cll n jumpe tp en buncit..saya selalu hampa dgn apa yg saya rasa..en buncit..hati saya selalu silap dlm menilai dan hati saya ttp salah..jiwa saya  bkn untuk awk dan hati awk bukan untuk saya..kenapa saya perlu tahu apa yang saya tak nak tahu dan kenapa saya perlu rasa apar yang saya pernah rasa..en buncit..saya tak mahu jatuh cinta lagi sbb saya betul2 sakit dengan cinta yang saya ad sekarang tapi saya tak dapat nak halang hati saya kalau ada rasa cinta yang wujud dalam jiwa saya..en buncit, dia tak pandai jaga hati saya dan sya harap awk dapat jaga hati saya tapi luka yang awk bagi lagi dalam dari apa yang dia bagi saya..saya dah penat m'nnti dan m'harap..saya juga dah penat fikir apa yang selalu salah untuk saya fikirkan..saya pernah jatuh cinta dan rasa itu masih b'sisa..jiwa saya sakit sbb saya harap awk yang t'baik tapi awk ttp bkn yang t'baik..awk sama mcm dia malahan awk lagi teruk dari dia..awk ingt tak pada gambar yang awk mms pada saya??gambar tu buat saya jatuh cinta pada org yang saya cuba utk benci..zalimnya awk.."
                           
                               BADAI RASA TERUS TERJAH JIWA..

No comments:

Post a Comment