There was an error in this gadget

Saturday, 20 August 2011

BADAI CINTA

Pagi tadi selepas solat subuh aku hantar satu pesanan ringkas padanya..untuk kejutkan aku andai dia terjaga awal..walau lewat tapi dia jalankan amanah yang aku pesan..dalam solat pg td aku pinta pada yang Esa andai dia untukku permudahkan segala urusan kami..kalau tulang rusuknya yang di pinjamkan untukku..dekatkan lagi kami kalau sebaliknya jauhkan kami..
adakah ini petunjuk yang aku pohon selama ini..andai benar permudahkan lagi urusan kami..

       BADAI CINTA..

Tuesday, 16 August 2011

BADAI LUKA

hanya allah yang tahu..akui..aku jatuh cinta dgn sesorg tapi makin aku pupuk rasa tu makin byk cerita yang aku tahu..myb aku silap m'tafsir rasa..dia byk yang istimewa..aku rasa aku juga istimewa dlm matanya..tapi..
"En buncit..saya mmg dh jatuh cinta dgn awk bila kita makin kerap msg,cll n jumpe tp en buncit..saya selalu hampa dgn apa yg saya rasa..en buncit..hati saya selalu silap dlm menilai dan hati saya ttp salah..jiwa saya  bkn untuk awk dan hati awk bukan untuk saya..kenapa saya perlu tahu apa yang saya tak nak tahu dan kenapa saya perlu rasa apar yang saya pernah rasa..en buncit..saya tak mahu jatuh cinta lagi sbb saya betul2 sakit dengan cinta yang saya ad sekarang tapi saya tak dapat nak halang hati saya kalau ada rasa cinta yang wujud dalam jiwa saya..en buncit, dia tak pandai jaga hati saya dan sya harap awk dapat jaga hati saya tapi luka yang awk bagi lagi dalam dari apa yang dia bagi saya..saya dah penat m'nnti dan m'harap..saya juga dah penat fikir apa yang selalu salah untuk saya fikirkan..saya pernah jatuh cinta dan rasa itu masih b'sisa..jiwa saya sakit sbb saya harap awk yang t'baik tapi awk ttp bkn yang t'baik..awk sama mcm dia malahan awk lagi teruk dari dia..awk ingt tak pada gambar yang awk mms pada saya??gambar tu buat saya jatuh cinta pada org yang saya cuba utk benci..zalimnya awk.."
                           
                               BADAI RASA TERUS TERJAH JIWA..

badai cinta

salam cinta hatiku..

Monday, 15 August 2011

klik..

lelaki bila rasa tergugat..

BADAI LELAH

15 hari dah berlalu..saat yang makin hampir buat hatiku makin resah..kering sudah airmataku..mati sudah jiwaku..takut aku tak kuat untuk tunggu saat itu..dan andai aku kuat adakah aku tahan untuk lalui satu fasa yang baru dalam hidupku..ya allah, makin berat dugaanmu tapi aku tahu itu tandanya kau kasihi aku..
kadang hati kecilku bertanya sendiri atas sebab apa nasib aku selalu jadi bergini..terus terusan gagal untuk mencari cinta yang membahgiakan..mungkin dia ada depan mataku cuma aku yang tak pernah sedar atau dia yang tak sedar..ya allah sedarkanlah kami tentang kewujudan antara kami..tunjukkan aku pada pemilik rusukku..bukakan mata hatiku ya allah..
"Kepada en suamiku..tunjukkan dirimu di hadapanku..tampilkan wajahmu..lemparkan senyummu suami..en suami..aku dah mula lelah..pendek nafasku..timbulkan dirimu andai kau kasihi aku..aku dah kehabisan air mata..aku dah mula lemah..aku perlukan bahumu untuk hambufrkan tangisku..aku perlukan tangan sasamu untuk memimpinku..aku perlukan hangat nafasmu untuk panaskan tubuhku dan aku perlukan kamu untuk menjadi imam dalam solatku..en suami..sanggupkah kau lihat isterimu terus terseksa begini..aku mulai rindu padamu...aku mulai inginkan dambaan darimu..aku mula perlukan belaian kasihmu..pimpinan tanganmu..hangat nafasmu..en suami..hadiahkan aku sebuah kebahgian untukku..hadiahkan senyuman kelegaan untukku dan yakinkan lelaki itu bahawa kau mampu lakukan semuanya untukku..en suami..tak penatkah kau bersembunyi dariku..
aku mulai rindu padamu en suami.."

       BADAI MASIH TAK LELAH TAPI AKU DAH MULA LELAH..




Saturday, 13 August 2011

BADAI HATI

Aku selalu ingin tahu apa yang hati aku inginkan..andai aku dapat penuhi kehendak hati aku..dia nak tunang raya ni..hanya allah yang tahu ap yg aku rasa..macam2 ad dalam hati aku..sedih,geram,benci,malu dan lain2..pernah tak dia fikir ttg hati n perasaan aku? pernah tak dia fikir ttg ap yg aku rasa? kalaulah perempuan tu tahu ttg aku..macam mn penerimaan dia..adakah sama mcm aku atau dia akn ketawa gembira sbb dia menang..aku sebak sangat sbb akan buat famili aku kecewa lagi..kenapa aku perlu jatuh cinta dengan lelaki itu??kenapa aku perlu terus lalui pekara begini??kenapa aku perlu m'ngis lagi??
ya allah bantulah aku..damaikan jiwaku..tenangkan jiwaku..ukirkan senyuman di bibirku walau aku sedang terluka..ya allah..berilah kekuatan untukku..

cyg, hentikanlah BADAI HATI yang sedang kuat menghempas jiwaku..

Tuesday, 9 August 2011

BADAI JIWA

Hujan yg mencurah bagaikan mengerti dgn hatiku..andai masa bisa di putar aku bermohon agar aku tak di temukan dgn dia..insan yang selalu buat aku terluka..kini lukanya makin dalam tapi akumasih mampu tersenyum kerna jiwaku bagaikan telah mati..
       
                   
                      BADAI TAK PERNAH BERHENTI DARI MELANGGAR HATIKU..