Saturday 13 August 2011

BADAI HATI

Aku selalu ingin tahu apa yang hati aku inginkan..andai aku dapat penuhi kehendak hati aku..dia nak tunang raya ni..hanya allah yang tahu ap yg aku rasa..macam2 ad dalam hati aku..sedih,geram,benci,malu dan lain2..pernah tak dia fikir ttg hati n perasaan aku? pernah tak dia fikir ttg ap yg aku rasa? kalaulah perempuan tu tahu ttg aku..macam mn penerimaan dia..adakah sama mcm aku atau dia akn ketawa gembira sbb dia menang..aku sebak sangat sbb akan buat famili aku kecewa lagi..kenapa aku perlu jatuh cinta dengan lelaki itu??kenapa aku perlu terus lalui pekara begini??kenapa aku perlu m'ngis lagi??
ya allah bantulah aku..damaikan jiwaku..tenangkan jiwaku..ukirkan senyuman di bibirku walau aku sedang terluka..ya allah..berilah kekuatan untukku..

cyg, hentikanlah BADAI HATI yang sedang kuat menghempas jiwaku..

No comments:

Post a Comment